Unul dintre cele mai faine jocuri cu detectivi urmează să fie lansat pe noile console și să fie compatibil cu dispozitivele de realitate virtuală.
Noile versiuni ale L.A. Noire vor fi lansate în 14 noiembrie pe Nintendo Switch, PS4, Xbox One și dispozitivele cu VR, jucătorii care vor alege oricare dintre aceste variante urmând să aibă parte de o grafică superioară jocului inițial, de o rezoluție de 1080 și de suport pentru ecranele 4K (pentru PS4 Pro și Xbox One X). Și nu numai atât. Versiunile pentru PS4, Xbox One și Switch vor veni la pachet cu toate DLC-urile lansate până acum pe PC, iar versiunea pentru VR, special concepută pentru HTC Vive, se va numi LA Noire: The VR Case Files și va conține doar 7 misiuni din jocul original – dar aceste misiuni au fost refăcute special pentru a fi jucate cu dispozitivul de realitate virtuală și a-ți oferi o cu totul altă senzație și experiență.
Evident că gradul de interactivitate în VR va fi cu totul altul față de un joc butonat pe PC sau console. Și se va vedea asta atunci când, din perspectiva first-person, vei putea să alergi teleleu după infractori, să conduci, să interacționezi cu portierele mașinilor, să schimbi postul de radio când ești la volan, să tragi cu arma de pe scaunul șoferului și multe altele. Bașca, vei apuca, inspecta și manipula obiecte ca și când te-ai afla fizic acolo, în mijlocul scenelor din joc. Și când te gândești că vei juca rolul unui fost polițist, devenit un detectiv fără scrupule, senzația pe care o vei avea în VR va fi – cred – excepțională!
Se pare că Rockstar Games, pulisherul jocului, încearcă marea cu degetul, prin decizia de a lansa L.A. Noire pentru VR, în condițiile în care CEO-ul companiei care deține Rockstar Games a declarat că „nu există deocamdată o piață semnificativă de entertainment pentru softurile VR”. Compania-mamă, Take-Two Interactive, a scos pe piață propriul joc destinat VR-ului (Carnival Games), dar vânzările au fost cu mult sub așteptări. De cealaltă parte a baricadei, însă, gamerii nu sunt mulțumiți că, în general, jocurile care ajung pe dispozitivele cu VR sunt prea anemice, în condițiile în care cererea în acest sens este din ce în ce mai conturată.
Noi credem că viitorul VR-ului în gaming sună al naibii bine, dar e nevoie de o doză mai mare de curaj din partea dezvoltatorilor de jocuri. La fel, și eu am nevoie de o doză mai mare de Beck’s ca să-mi fac curaj să joc L.A. Noire în VR.
Trebuie să fii logat pentru a putea comenta.