Câți bani ți-ai propus să câștigi în viitorul apropiat? Că Fortnite are bani de dat!

N-ai cum! Chit că ești gamer de PC, consolă sau mobil, sau nu ești gamer deloc, n-ai cum să nu fi auzit de Fortnite!

Când lumea era în toi cu pregătirile pentru E3 și din toate colțurile se ițeau știri cu evenimente de excepție, dezvoltatorii jocului Fortnite, Epic Games, anunțau că în sezonul competitiv 2018-2019 valorea premiilor totale oferite câștigătorilor va fi de... 100 de milioane de dolari!!! Este cea mai mare sumă din istoria eSports înregistrată până acum pentru un joc/sezon. Și cu asta am zis cam tot. Comparativ, Valve a furnizat un prize pool de 140 de milioane de dolari pentru competițiile Dota 2... în 5 ani de la lansarea în eSports și 900 de turnee din 2013 până în prezent, în timp ce CS:GO și League of Legends se află într-o ligă net inferioară, cu aproximativ 50 de milioane de dolari.

 

Creatorii jocului Fortnite au anunțat un format aparte al competițiilor și au promis publicului – atât participanților direcți în competiții, cât și audienței – o experiență diferită, focusată pe plăcerea de a juca și a lua parte la meciuri din perspectiva de spectatori. Competițiile ar urma să înceapă în a doua jumătate a lui 2018, însă mai multe detalii vor fi dezvăluite la E3 (în 12-14 iunie, la Los Angeles).

Posibil să existe un singur turneu cu competiții de Battle Royale sau mai multe miniturnee în întreaga lume. Posibil să existe un format în care jucători obișnuiți să joace împotriva unor jucători de top. Nu se știe. Până la un anunț oficial din partea Epic Games, avem parte doar de speculații.

Pe cai mari

Nu mai e un secret pentru nimeni faptul că Fortnite a ras cam totul în cale după lansarea versiunii de early access. În primele 6 luni ale lui 2018, au fost raportați 40 de milioane de jucători la nivel global, iar veniturile au depășit orice așteptări – numai în martie, acestea depășeau 223 de milioane de dolari, cu aproape 100 de milioane mai mult față de luna februarie...

Statisticile arată extrem de optimist – o analiză comparativă între Fortnite și PlayerUnknown’s Battlegrounds situează creația celor de la Epic pe versantul cel mai înalt al victoriei.

În ultima săptămână din ianuarie 2018, popularitatea pe Twitch a PUBG se situa la circa 8,5 milioane de vieweri unici, iar în cazul Fortnite – 6,1 milioane. În ultima săptămână din februarie, raportul se schimbă, cu doar 8,7 milioane de spectatori unici pe Twitch pentru PUBG și 14 milioane pentru Fortnite. Explicabil din mai multe puncte de vedere, inclusiv cel al prețului – 30 de euro în cazul PUBG, ZERO în cazul Fortnite Battle Royale...

Balanța se înclină spre Fortnite BP și atunci când vorbim de accesibilitate – la scurt timp după lansarea în early access pe PC, jocul a apărut și pe console (cu luni bune înainte de PUBG), jucătorul se acomodează ușor cu gameplayul din Fortnite BP, iar designul lui cartoonish atrage mai multe segmente de public. La toate astea se adaugă o cireașă babană: lansarea versiunii de mobil, făcând jocul accesibil și celor care nu dețin neapărat un PC sau o consolă; această versiune generează zilnic cam un milion de dolari.

În concluzie, trebuie să fim conștienți de experiențele care vor urma: fabrica de milioane s-a inaugurat, iar noi, „angajații”, sperăm la o primă :)

 

Acum că ai aflat cum să faci bani rapid de-acasă, ia-ți un Beck’s, deschide Fortnite Battle Royale și pregătește-te de meci. Până când intri în joc ai timp să ne lași un comentariu la articol și să-i dai share :)

 

Sursa foto: arhiva proprie

 

 

 

Acest articol nu are comentarii. FII TU PRIMUL

Trebuie să fii logat pentru a putea comenta.