Blizzard Entertainment e pus pe fapte mari în această perioadă, următorul său pas fiind integrarea jocurilor sale pe Facebook.
La sfârşitul lunii iunie, Blizzard şi Facebook vor oferi o experienţă de zile mari pentru jucătorii de World of Warcraft, Heroes of the Storm, Hearthstone, Diablo III, StarCraft II şi Overwatch.
Despre ce e vorba?
Despre integrarea opţiunii Facebook Login în jocurile Blizzard. Adică te poţi autentifica în joc prin intermediul contului de Facebook. De ce tocmai Facebook? Pentru că reţeaua are cea mai mare vizibilitate dintre toate reţele de socializare şi toţi prietenii tăi sunt acolo şi vor să ştie sau să vadă că şi tu joci Hearthstone sau HotS sau cel mai nou titlu Blizzard, Overwatch. Ca să ţi se alăture, să luptaţi împreună, să vă distraţi şi apoi să daţi share ca să se ducă vorba-n târg.
Blizzard are în dezvoltare procesul de încorporare a unui Live API (Application Programming Interface) pe Facebook „pentru a crea propria sa funcţionalitate de streaming Go Live” pentru toate jocurile mai-sus enumerate. Asta înseamnă că, atunci când această funcţionalitate va fi implementată, jucătorii vor putea transmite în direct pe Facebook sesiunile de joc din orice titlu marca Blizzard. Implicit, prietenii îţi vor da subscribe şi vor primi notificări atunci când te vei decide să transmiţi din nou live.
7 milioane de jucători doar în Overwatch
Sursă foto: Blizzard
Compania a încercat deja marea cu degetul atunci când a lansat ultimul său titlu, Overwatch. Campania de marketing folosită pe Facebook i-a adus o audienţă de 1,65 de miliarde de oameni, iar pe Instagram - 400 de milioane, potrivit unui comunicat de presă.
Surprinzător pentru unii – pentru că jocul nu are suficient de mult conţinut cât să justifice preţul destul de piperat, Overwatch a înregistrat deja 7 milioane de jucători pe toate cele trei platformele (PC, PlayStation 4 şi Xbox One), care s-au înregistrat din ziua lansării (24 mai) până acum. Dar urmează să fie aduse câteva îmbunătăţiri, de genul ranked matchmaking, retrogadare dacă pierzi meciuri, hărţi şi eroi noi etc.
Hai să încheiem pe un ton amuzant şi să ne uităm împreună la acest spin-off creat de un grup de jucători din Coreea de Sud:
Trebuie să fii logat pentru a putea comenta.