Ce lovitură dă Facebook! Își deschide propriul canal de streaming.

Nu doar Beck’s unlocks the future, dar și Mark Zuckerberg se gândește la asta. Netflix și Youtube au de ce să își facă griji, Facebook va intra în forță și pe piața de streaming si va concura inclusiv cu rețelele de televiziune clasice.

Watch va fi un serviciu personalizat, în așa fel încât utilizatorii să poată să urmărească programele pe care le doresc, dar în același timp să lase comentarii sau să vorbească cu prietenii în grupuri online dedicate diverselor show-uri. Zuckerberg speră ca acest tip de emisiune interactivă va transforma Watch în „the next big thing”.

Facebook își va produce o parte din content, în special show-uri de câte 20 sau 30 de minute, dar și conținut pe care nu îl va deține. Totodată - vestea mare pentru noi - Zuckerberg nu va ocoli nici conținut de tip Netflix (seriale, filme) pentru care cei de la Facebook vor plăti costurile de producție. Acestea vor genera o cantitate mare de publicitate, practic obiectivul principal al viitorului canal de streaming.

Cum și Disney își va deschide, din 2019, propria rețea, concurența va fi una acerbă. De câștigat vom câștiga noi, pentru că ne vom bucura de conținut variat și de calitate. În fond dacă HBO a „spart” toate topurile cu Game of Thrones, Netflix va contraataca cu seria Witcher (eu unul personal de abia aștept). Cam ăsta e trendul și sper că ne vom delecta cu programe din ce în ce mai bune, mai ales că pentru seriale gen GoT, se vor aloca și bugete de până la 3 milioane de dolari pe episod (doar costuri de producție). E clar că viitorul în entertainment este în aaceastă direcție. 

Nu știu ce vei alege tu, dar un sfat îți pot da: orice serial sau show se vede cel mai bine cu un Beck’s rece lângă!

 

 

Photo Credits:

http://www.slate.com 
https://appadvice.com




 

Acest articol nu are comentarii. FII TU PRIMUL

Trebuie să fii logat pentru a putea comenta.