Lansarea Super Mario Run pe iOS a atins un nou record în istoria Nintendo – 5 milioane de descărcări în primele 24 de ore de la lansare. Comparativ, Pokémon GO a fost descărcat de 5,6 milioane de ori în... 3 zile. Asta, în condiţiile în care Super Mario Run costă 10 dolari, iar Pokémon GO este gratuit...
Cu toate acestea, acţiunile Nintendo au scăzut cu 4,2 procente pe bursa din Tokyo, valoarea companiei pe piaţă reducându-se cu 1,5 miliarde de dolari. Analiştii spun că acest declin a fost cauzat de introducerea, în Super Mario Run, a unui model cu plată, diferit de cel din jocurile free-to-play (în care microtranzacţiile măresc în timp veniturile companiei).
În Super Mario Run, primele trei niveluri sunt gratuite, iar dacă vrei să continui să joci, trebuie să scoţi din buzunar 10 dolari. Preţul i-a nemulţumit pe fani, acest lucru fiind evident în numeroasele comentarii negative care curg peste tot pe internet în ultimul timp. Nemulţumirea se observă şi în ratingul jocului, Super Mario Run primind, în App Store, 2,5 steluţe, o medie făcută după aprecierile unui număr de aproximativ 50.000 de jucători.
Ar trebui amintit că se ştia, dinainte de lansare, că Nintendo nu va recurge la modelul free-to-play şi că Super Mario Run va costa o anumită sumă de bani. În plus, ar trebui apreciat faptul că Nintendo a lăsat la latitudinea noastră să cumpărăm sau nu jocul, oferindu-ne, pe post de demo, cele trei niveluri introductive.
Trebuie să fii logat pentru a putea comenta.