Pentru care din aceste filme nu ai de gând să ieşi din casă?
Nerăbdătoare până la premiera din 10 iunie a filmului Warcraft – da, ştiu ce-a scris Kotaku, dar vreau să văd cu ochii mei dacă e adevărat că nu merită deplasarea la cinema, mă mulţumesc cu nişte ştiri mărunţele legate de sinergia dintre jocurile video şi filmele de cinema.
Pentru Assassin’s Creed aş recurge la acelaşi tratament ca la Deadpool: câte o vizionare pe zi timp de o săptămână
Recent, Ubisoft a dat publicităţii imagini ale costumului pe care îl poartă Michael Fassbander în rolul lui Aguilar de Nerha din filmul Assassin’s Creed. Cinemagia zice că noi, românii, vom putea vedea această adaptare abia pe 6 ianuarie anul viitor, cu 16 zile mai târziu faţă de premiera americană. (Nu am reuşit niciodată să înţeleg cum se face împărţeala asta cu premierele din America de Nord şi Europa.)
Pentru cine nu ştie încă, Fassbander va juca două roluri în această producţie cinematografică, pe lângă strămoşul asasin, actorul interpretându-l şi pe Callum Lynch, descendentul lui Aguilar.
Imaginea de mai jos – în care apare costumul lui Aguilar din film – şade mărturie că Ubisoft şi-a luat munca în serios cu acest film, care se anunţă primul dintr-o serie mai amplă.
Surprinzătoare detalii, nu-i aşa?
Filmul The Division va avea nevoie de multe îmbunătăţiri
Următorul film pe lista aşteptărilor mele este o adaptare cinematografică după jocul Tom Clancy's The Division (tot de la Ubisoft), care-l va avea în rolul principal pe Jake Gyllenhaal (Donnie Darko).
Variety zice că Jake va fi şi producătorul acestui proiect. Tot ceea ce sperăm noi e ca filmul să aibă ceva mai multă consistenţă decât jocul video şi să fie ceva mai realist, adică ălora buni să nu le ia 20 de minute să-i doboare pe ăia răi, care se află fix în faţa lor, fără să-i despartă vreun obstacol. Proiectul e cu bătaie lungă, Ubisoft căutând în prezent un scenarist.
Nu unul, ci trei filme Tetris! Hahahaha....
Cireaşa de pe tort o reprezintă de departe filmul Tetris. Da, ai citit bine, celebra franciză va avea propriul film, ba chiar trilogie (!?), prima adaptare având un buget de 80 de milioane de dolari, cu aproximativ 20 de milioane mai puţin faţă de filmul Warcraft. Cum e asta? Adaptarea are o prezentare demnă de laude, fiind promovată ca un thriller SF cu aere de blockbuster... Curios lucru, de vreme ce Tetris nu are nici poveste, nici protagonişti. Poate există jucători megaultracapabili care să facă tot felul de scheme sau poate există o poveste superinteresantă din care a luat naştere acest joc, dar, în orice caz, după cum se văd lucrurile din afară, o trilogie nu ar avea destulă consistenţă.
Iniţiativa aparţine unui producător american, Larry Kasanoff (Strange Days, Mortal Kombat), care a încheiat un parteneriat cu un concern chinezesc, condus de omul de afaceri Bruno Wu.
Trebuie să fii logat pentru a putea comenta.