Primul salt experimental al omenirii în întinsul Universului se termină cu un eşec. Din care pasagerii navetei Daedalus pot ieşi doar dacă învaţă să-şi învingă frica de necunoscut şi să spere că, la un moment dat, se vor întoarce acasă, pe Pământ. Acesta este mesajul teaserului de mai sus, care aparţine jocului The Long Journey Home, dezvoltat de studioul german Daedalic Entertainment (cunoscut, între altele, pentru seriile Edna & Harvey sau Deponia, sau titluri precum The Whispered World). Jocul este un single-player şi va fi lansat în 30 mai, la un preţ încă nemenţionat pe Steam.
Fiind un RPG de strategie, explorare şi simulare spaţială, The Long Journey Home nu are cum să te plictisească (sau să te enerveze, cum a fost cazul lui No Man's Sky, pentru cine-şi aminteşte eşecul anului 2016).
Potrivit Daedalic Entertainment, jocul combine elemente din cele mai bune aventuri spaţiale clasice (precum Starflight sau Star Control II) cu posibilitatea de a rejuca de fiecare dată ceva nou, ca în titlurile rogue-like. Asta înseamnă că fiecare aventură are loc într-o altă galaxie, care este generată procedural ori de câte ori începi un nou joc, neştiind astfel niciodată ce te aşteaptă acolo unde vei ajunge. Cât despre simulare, sunt curioasă cât de uşor sau greu îţi va fi să manevrezi nava printre deşeurile spaţiale şi alte corpuri cereşti, să calculezi traiectorii, poziţionarea pe orbită şi altele pentru ca, într-un final, să ajungi într-un loc suficient de bun de unde să trimiţi un lander care să exploreze planeta. Urmează goana după resurse, contactul cu populaţiile indigene şi interacţiunile cu habitatele specifice locului, îndeplinirea obiectivelor tale sau ale… altora.
Dacă ţi-am stârnit cât de cât curiozitatea şi nu ţi-ai cheltuit toate economiile pe bere, te invităm să revii aici cu impresii după ce vei fi jucat The Long Journey Home. Game on!
Surse: Official Website
Trebuie să fii logat pentru a putea comenta.