Enter the Gungeon, un joc „roguelike shmup”, cum îl descrie Eurogamer, a vândut peste 200.000 de copii pe PC şi PlayStation 4, în prima săptămână de la lansare. Pentru un titlu creat de numai cinci oameni, aceasta este o realizare de necontestat.
Un indie de 15 euro
Jocul costă 14,99€ şi 67 RON pe Steam şi PlayStation Store şi, vorba aia, dacă scădem taxele plătite pe cele două platforme, cei cinci dezvoltatori de la Dodge Roll s-au ales, în doar 7 zile, cu aproximativ două milioane de dolari. Şi asta, în condiţiile în care o grămadă de alte jocuri pixelate îşi fac tot mai des apariţia în ultima vreme.
Distracţie maximă în pixeli
Enter the Gungeon, un dungeon crawler, nu este un joc pixelat oarecare. Este o aventură de scormonit temniţele, de ucis bazaconii, de descoperit secrete care mai de care mai incitante şi de distracţie la cote absolute. Te fereşti de capcane şi de gloanţele inamicilor dacă vrei să rămâi cât mai mult în viaţă – îţi aminteşti probabil cum era în Binding of Isaac – pentru că viaţa o poţi reface doar cumpărând cele necesare de la diverşi vânzători.
Dar în loc să-ţi dai banii pe poţiuni, mai bine îi păstrezi şi-ţi cumperi power-ups. În plus, nivelurile sunt generate procedural, iar inamicii pot să-ţi apară în faţă fix atunci când nu te aştepţi. Adrenalină curată!
Testează-ţi limitele!
Sper că nu te aştepţi să fie totul atât de simplu. Jocul acesta este un nou soi de testare a limitelor – începi un nivel fără să ai vreun echipament pe tine, afli secrete, găseşti arme şi încerci să ajungi la bossul final. Dacă mori pe parcurs, trebuie s-o iei de la capăt, adică reîncepi sesiunea de la zero, nu există checkpoints şi nu poţi să recuperezi armele pe care le-ai pierdut atunci când ai murit. Încearcă şi vezi cât de departe poţi ajunge.
Trebuie să fii logat pentru a putea comenta.