Playerunknown’s Battlegrounds, jocul verii

Deși se află în Early Access, multiplayerul Playerunknown’s Battlegrounds este atât de bine vândut (4 milioane de copii în 3 luni) încât ne simțim îndreptățiți să spunem că a devenit senzația verii.

Jocul se află pe cai mari. De exemplu, pe Twitch, este de departe cel mai popular titlu, surclasând la distanțe foarte mari, în materie de vizualizări, jocuri precum DOTA2, CSGO, GTA V. Iar dacă te duci pe YouTube și cauți numele jocului, vei avea peste 1,6 milioane de rezultate… Recent, Playerunknown’s Battlegrounds și-a extins audiența după ce dezvoltatorul jocului (Bluehole) a decis să încheie un parteneriat cu Facebook, prin care rețeaua de socializare va transmite, săptămânal, videouri cu conținut de calitate, realizate de cei mai de seamă membri ai comunității PUBG.

Lansarea versiunii complete a jocului a fost anunțată pentru sfârșitul anului, dar asta nu-i oprește pe potențialii fani să îngroașe rândurile comunității de jucători. Până la bătaia finală a gongului și ieșirea lui Playerunknown’s Battlegrounds din Early Access, dezvoltatorii au de gând să implementeze o grămadă de lucruri: soluții noi pentru cei care urmăresc transmisiunile online, mult mai multe arme, un loot mai echilibrat, o mecanică nouă de sărituri, un mod cu zombie și două hărți aflate momentan în dezvoltare.

Ghici ce lipsește din ecuație? – Un Beck’s. E logic – bei conținutul, te aperi cu sticla/cutia.

 
 
 
Acest articol nu are comentarii. FII TU PRIMUL

Trebuie să fii logat pentru a putea comenta.